Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

GJENNOMFØRE EN HANDEL

Å gjennomføre en handel hos villakids.no gjøres utelukkende via vår nettbutikk og handlekurv funksjon. Når du trykker kjøp på en vare blir varen lagt til i handlevognen som du også vil bli overført til. Her velger du om du ønsker å fortsette å handle eller gå videre til kassen. Når du er ferdig med din handel går du videre fra handlevognen til kassen. I kassen vil du enkelt kunne velge fraktmåte, betalingsform, leveringsadresse med mer.

 

GJENNOMFØRING AV KJØP HOS VILLAKIDS.NO

  • Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert online i villakids.no nettbutikk administrasjon. villakids.no er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt i via nettbutikken, markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere avtalens pkt. 11. 

Når bestilling er mottatt, vil en bekreftelse på ordren automatisk bli sendt til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen du ønsket. 

  • Opplysninger gitt i nettbutikken

villakids.no forsøker å gi gode beskrivelser av produkter på måten de er laget. Det tas imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at det ikke kan leveres i henhold til informasjon gitt i nettbutikken, markedsføringen eller på annen måte. Det forbeholdes også retten til at detaljerte produktbeskrivelser kan avvike, for eksempel hva slags materiale produkter er laget av/tekniske detaljer.

 

UNDERSØKELSE AV PRODUKTENE

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler i søm, sammenføyinger eller andre detaljer tilhørende produktet. Om det er noe feil med produktene må du gi tilbakemelding om dette innen rimelig tid og 7 dager etter at du hentet ut varen. Beskjed om feil eller mangler utover 7 dager etter mottatt vare, gir ikke rett til nytt produkt eller tilbakebetaling.

.

.

 

RETUR & BYTTE

Kan jeg returnere eller bytte en vare etter den er mottatt? 

  • Ja, du har 14 dagers angrerett.

  • Du kan returnere og bytte varer som er ubrukt, som befinner seg i samme stand som den ble mottatt og hvor merkelapper og emballasje ikke er skadet eller fjernet.

  • Alle returer/bytter skal forhåndsavtales.

  • Du behøver ikke oppgi noen grunn til retur.

  • Plakater og Wallstickers byttes ikke.

  • Med returen sender du utfylt angrerett skjema

·        Du sender varen eller varene til:

 

Villakids AS 
Rolvsøyveien 201
1617 Fredrikstad

·        Varen eller varene må være i original forpakning, ubrukt og godt innpakket.

·        Ikke skriv eller klistre postlapp direkte på produktenes emballasje.

·        Du betaler porto/frakt for retur selv. 

 

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken på mitt utleverings sted eller lager?

·        Dersom bestillingen ikke blir hentet på ditt utleverings sted innen fristen, vil pakken bli sendt i retur til oss. Du vil da bli belastet et retur- og administrasjonsgebyr på 289,- kr. Dette gjelder uansett ordrens størrelse.

·        Og unnlate og hente pakke er ikke det samme som og benytte seg av angreretten.

RETUR OG TILBAKEBETALING

Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Collector bank

* Gi beskjed til Kundeservice@villakids.no at du ønsker å sende noe i retur. (Du vil få instrukser om hvordan returen skal sendes.)

*  Vi kontakter Collector bank for deg/dere og hever kjøpet. 

* Tilbakebetaling tar 25-30 dager og blir utbetalt på samme konto/kort som innbetaling har kommet fra.

 

REKLAMASJONER

Reklamasjon - Forbruker-kjøpsloven av 21. Juni Nr. 34 2002

Alle produkter sendt fra Villakids.no er garantert å være uten feil. Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid, og senest 7 dager etter overtakelse, etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon).

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Villakids.no muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefales det at reklamasjonen sendes skriftlig pr. e-post oppgitt under punktet “Definisjon av parter”.

Send oss en e-post til kundeservice@villakids.no med så mye informasjon som mulig: ordrenummer/referansenummer, produkt navn, beskrivelse av skaden, bilder av produkt (og skadet emballasje) og eventuell annen relevant informasjon.

Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta videre instruksjoner.

IKKE send varen i retur før du har kontaktet oss og fått avtale om dette.

 

LEVERING OG FORSINKELSE

Levering av produktene skjer på den måte du som kunde har valgt, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i produktbeskrivelsen. Villakids.no har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. 

Det må påregnes en forsendelsestid på minimum 2-3 dager, i tillegg til Postens leveringstid hvis ikke annet er oppgitt. Vi har normalt 2-5 dager leveringstid på alle lagerførte varer. På ekstremt populære produkter kan lengre leveringstid forekomme i perioder på opp til 60-dager.

Vi tar forbehold om 1-3 uker lenger leveringstid på bestillingsvarer da det også er fraktselskap og leverandør som skal overholde sin levering til oss, og det er utenfor vår kontroll om det skulle være forsinkelse i levering fra leverandør/fraktselskap til villakids AS.

 

 

 

Meny

Innstillinger